2011-08-19
 11:25:30

The bitch is back!!

Nu så är datorn tillbaka och jag är redo att börja blogga igen!

Kan omöjligt skriv allt ni missat men kan summera det hela med att jag har ett förjävla bra liv!!
Underbar man, underbara barn, underbara vänner och allt bara flyter på! Så skönt!

Om två veckor ska jag och mina brudar iväg på en liten spontan tjejkryssning!
Vart bestämt över en natt, så himla skoj ska det bli!
Ladda mamma-batterierna lite, det kan verkligen behövas!

Ikväll börjar jag att rida igen, ska bli skoj och se vilka som är nya i gruppen, många av orginalen som slutat tyvärr men jag hänger i! Skönt att röra lite på sig oxå :)

Nej nu ska jag läsa ikapp lite bloggar som jag inte läst på en månad!!
Jag återkommer...jag lovar!

Tja tja bitches!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: