2011-01-08
 09:19:31

Förslagslådan!

Har som alla vet lite skrivkramp mer eller mindre hela tiden...mest mer!
Vill nu ha in tips om va sjutton man ska skriva om!
Kanske skulle starta en frågelåda? Nja...de kanske inte finns så mycket att fråga mig om...ha ha ha!

Så om alla som läser detta skriver MINST en grej, anonymt eller inte, så bör jag ju kunna få lite skojsigt att skriva om!



Elin

Ibland är det jättesvårt att veta vad man ska skriva om, men jag gillar din blogg som den är. Uppdateringar om vad du och din familj gör om dagarna tycker iaf jag är roligt att läsa.



Hoppas vi kan träffas någon dag, tyvärr så har Meja blivit sjuk, IGEN! Kramar



PUBLICERAT: 2011-01-08, 19:02:21 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Frida - Mamma till två prinsar ♥

Jag gillar också din blogg som den är ! :) Men hm en fråga, ska ni ha fler barn eller ha ha???



PUBLICERAT: 2011-01-08, 21:30:25 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: