2011-07-05
 12:16:57

Stolt mamma berättar;

Satt och funderade igår och insåg hur jäkla duktiga barn jag har!

Ella, 10 månader - Hon är alltid glad, lätt att ha och göra med, sprallig och full i fan! Hon är väldigt självständig och tror att hon kan göra allt som hennes större syskon kan! Hon lärde sig gå vid 9 månader och går nu mest hela tiden, helst skulle hon vilja springa men det får vi hoppas dröjer en stund!
Min lilla tjej är inte så liten längre...och mamman kunde inte vara stoltare över sitt minsta troll! ♥

Liam, 3 år - En glad skit med mycket ideér, vissa bra andra mindre bra! Med honom omkring sig har man aldrig tråkigt! Han bjuder på sig själv, pratar, busar, leker och skrattar! Är otroligt hjälpsam och tar gärna hand om alla runt honom!
Han har precis slutat med blöja och det går huuuur bra som helst! Han är så duktig!!
Lillebror gör sin mamma stolt, precis varenda dag!! ♥

Maja, snart 7 år - Min största tjej! Vad skulle jag göra utan henne!?
Hon hjälper mig att orka mer än hon anar, både fysiskt och psykiskt! Hon är min klippa ♥
Hon är glad, sprallig och hjälpsam! Påhittig, finurlig och pysslig! Social, framåt och envis!
Hon rider, spelar fotboll och innebandy, läser och skriver, cyklar, simmar...
Har tappat räkningen på hur många gånger hon gjort mig stolt!! ♥


Detta är ju givetvis bara en bråkdel av allt de kan och allt jag är stolt över!
Är så glad att jag och Daniel har fått så underbara barn!

// Proud Mommy ♥

i love my children graphic


Hanna

Dina barn är underbara!!! Även så deras föräldrar! Älskar er alla <3



PUBLICERAT: 2011-07-05, 18:46:34 | URL: http://hannananana.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: