2011-06-28
 22:32:20

Har som sagt sommarlov...

Sorry att det inte uppdateras speciellt ofta här!
Hoppas ni står ut!!

Får "åh det här skulle jag blogga om"- tankar flera gånger om dagen men man orkar inte sätta igång datorn och hålla på....så istället så blir de aldrg av!

Twittra kanske vore nå!?


Aja...min tid i korta drag;

Besöket på Kolmården va superbra!
Veckan när Daniel hade semester va kanon, men alldeles för kort!
(vem har kommit på att en vecka bara är 7 dagar!? Varför inte 17 dagar?! *suck)

Midsommar - UNDERBAR!!

Kommande dagar kommer oxå blir strålande!
På söndag ska jag och Elin ut med Maja och Lea på äventyr! De kommer bli sååååå glada!
Om man ska vara helt ärlig så kommer nog mammorna fnittra en hel del oxå...hihi




Appropå mammor!
Känner att mitt mamma batteri är väldigt dåligt! Skulle verkligen behöva en "bara vara Angelica" äventyr snart!
Nån som vill hitta på nå!? :)


Frida - Mamma till två prinsar <3

Vi ska kanske till city festivalen på lördag ;) häng med! :D



PUBLICERAT: 2011-06-29, 12:27:03 | URL: http://missfeurda.blogg.se/
Angelica

Frida - Hade gärna hakat på men ska bort på söndagen! Ska köra, så har ingen större lust att dricka dagen innan då!

Men tusen tack för erbjudandet! Hakar gärna på en annan gång! :)



PUBLICERAT: 2011-06-29, 20:40:09 | URL: http://partyoffive.blogg.se/
Emma - Elins lillasyrra<3

Haha! Tror du och Elin kommer vara dom som fnittra mest ;)



Jag hittar gärna på nått! :)


Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).



PUBLICERAT: 2011-07-20, 04:35:39 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: