2011-06-01
 11:46:42

Sommarplågor!?

Så jäkla skön låt! Lyssnar gärna på den många gånger!
Lite reagge-stuk och är inte det sommar så säg!!
PLUS att texten passar väldigt bra till alla sommarlovsfirare!

ENJOY!!





Nästa är en låt som jag kan nynna på i tid och otid, den sätter sig som ett gammalt tuggummi på hjärnan!
Kanska inte är den bästa låten att gå och sjunga på om man har frågvisa barn runt sig! ;)
Men jag kan inte låta bli!! Gillart!!

ENJOY!!




Vad tror ni kommer spelas i sommar!?
Skriv och  berätta! Lägg gärna upp i eran blogg så kommer jag och lyssnar!! :)


Elin

Jag kanske försöker förtränga att vi ska rida ut på fredag... ;)

Men det är svårt. Lea påminner mig varje dag... :)



PUBLICERAT: 2011-06-01, 20:23:45 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: