2011-06-02
 09:19:14

Våran lediga dag!

Min status igår på FB löd;

"imorron är vi leeeediga!! Så skönt! Ska ta en lång morgon med god frukost och sen invänta pappa Daniel ♥"

Och nog fan blev morgonen låååång....
Vaknade runt o4,oo av olidliga magsmärtor! In på toa...kände hur svetten började komma, yr i huvudet, svimningskänslor...
La mig på golvet, svetten rann och jag kunde inte röra mig!
Kräktes av smärtan och bestämde mig att försöka ta mig ut i hallen och ringa mamma (va även så duktig att jag kom ihåg att låsa upp dörren)

Klockan va nu o4,17 och min älskade mamma tvekar inte en sekund utan säger att hon kommer på stört!
(usch så här i efterhand har jag dåligt samvete att jag drog upp henne så tidigt när hon ska iväg och jobba oxå)

När hon kom så hade jag lyckats ta mig in i gästrummet och lagt mig på soffan (betydligt mer bekvämt än stengolv på toan) Svettig över hela kroppen och magsmärta utan dess like!
Har aldrig haft så ont nån gång!



Fick samarin och två panodil sen blev det stegvis bättre!
Nu känner jag inte av magen nånting men är helt färdig i kroppen! Så himla drygt!
Gillar inte att känna mig så hjälplös och så beroende av andra! Men är sjukt jäkla glad att jag har folk kring mig som släpper allt för att hjälpa mig! ♥


Nu längtar jag efter min man ♥ Hoppas man blir lite piggare så vi kan ta en utedag men gräsklippning, trimmning och allmänt piff av trädgården!

♥ Ta hand om er ♥


Elin

Usch och fy! Stackars dig! ♥♥♥

Om det skulle vara något så vet du att du bara kan ringa! Tveka aldrig! Vi är ju alltid två "vuxna" hemma... ;)



Hoppas du mår bättre och att du slipper detta igen! Ta det lugnt nu och ta hand om dig! Tusen kramar till dig!



PUBLICERAT: 2011-06-02, 11:41:01 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Frida - Mamma till två prinsar ♥

Men fy stackare :/ Hoppas du mår bättre nu. Tur du har som har din mamma så nära! Kram



PUBLICERAT: 2011-06-03, 21:51:54 | URL: http://missfeurda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: