2011-03-14
 15:42:06

På riktigt alltså!!

Såg en lapp om nybörjargrupp för vuxna i stallet men det va måndagar kl 20,10 och då kommer jag inte kunna eftersom daniel börjar jobba snart!
Men då började jag klura lite och Ida sa att man kunde ju framföra att man ville ha en grupp på en annan tid!

Så min fråga är nu;

Vill DU börja rida?
Säg till i så fall så kan vi försöka sätta ihop en nybörjargrupp till, fast på en annan kväll, helst torsdagar eller fredagar!
Man måste vara minst 6 stycken tror jag!

Snälla kom igen!
Vill så gärna komma igång med ridningen igen PLUS att jag får en chans att röra på fläsket igen! hihi


Elin

Jag skulle ju vilja rida igen (gjorde det som barn), men jag är ju så feg/rädd. Viljan finns, frågan om modet finns?... Kan ju inte ens hjälpa Lea med hästen...



Men det skulle ju vara så kul (tror jag?!).

Om det blir ett gäng och tiden passar så kan jag nog prova... Så räkna med mig (oj vad nervös jag blev nu....) :)



PUBLICERAT: 2011-03-14, 18:05:33 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Frida - Mamma till två prinsar <3

Det skulle vara kul! Antar att det är i Heby? Det blir lite svårare då..



PUBLICERAT: 2011-03-15, 08:38:34 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: