2011-05-30
 13:08:30

Appropå...

morsdag!

Hur blev ni uppvaktade eller hur uppvaktar ni andra!?
Firar ni ens morsdag?

Själv gör jag ingen stor grej av det! Eller jag gillar att fira min egen mamma, visa henne hur mycket hon betyder för mig och min familj! Vet ju inte vad jag skulle göra utan henne! ♥

Annars så kräver inte jag att mina barn ska uppvakta mig! Får ju så fina saker från de varenda dag ändå...
Vissa dagar är det fina teckningar, andra dagar massor med pusar och kramar, ibland kommer de hem med blommor (ihop med Daniel) Kan man önska sig nå mer!?

Så denna morsdag så "önskade" jag mig en lekstuga till barnen!
För jag älskar att se de lyckliga! Jag har allt jag kan önska mig redan så varför ropa efter mer? ;)

   



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: