2011-05-19
 08:56:35

En helt ny dag!!!

Så himla skönt att det inte är igår längre! Igår var ingen bra dag!
Kändes som ALLT gick emot mig! Ungarna var trotsiga och gnälliga, Ella grät så fort man inte bar henne. Humöret sjönk och orken försvann...och pricken över i:et blev när jag lagade mat och brände mig på två fingrar!
JÄÄÄÄÄVLAR så ont det gör!
Då brast allt för mig, tårarna rann medans äggen stektes...



Ungarna åt och sen vart allt bara lugnare...konstigt att man ska behöva slå i botten innan allt lugnar sig!
Maja, älskade Maja, va/är såååå himla duktig när hon ser att hennes mor inte orkar!
Fan vilken klippa hon är!! Kan verkligen inte beskriva vad hon betyder för mig! Just i såna stunder är det hon som får mig att må så bra och orka det sista!

Berättade det för henne igår kväll, vad hon betyder och allt hon gör betyder för mig!
Och vad gör ungen?! Hon blir så jäkla rörd att hon börjar gråta!!
Älskade älskade finaste barn!!!
"jag gråter för att jag är glad" sa hon med ett stort leende och tårar i ögonen!

Fan va det värmde mitt mamma hjärta samtidigt som det höll på att gå i tusen bitar!
Det värmde just för att hon verkligen förstod vad allt hon gör betyder för mig, att hon insåg hur värdefull och älskad hon är!!
Det brast just för att jag några timmar tidigare varit mamman från helvete, ingen bra mamma, sämsta mamman!
Jag va grinig, tjurig, tjatade, gormade och skrek....och ÄNDÅ så hjälpte hon mig!
Fattar ni hur jäkla bra man har lyckats med ett barn då?!

Är så jävla stolt över min älskade dotter!!!!



Nu lär det bli någon slags ändring i mitt liv...vill inte ha nå fler såna dagar!
Vill kunna orka med alla dagar med mina barn... ♥


Hanna

Åh finaste Maja! hon är sååå bra! Tur hon hjälper sin underbara mamma <3 Usch kan oxå börja gråta nu! <3



PUBLICERAT: 2011-05-20, 08:19:58 | URL: http://hannananana.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: