2011-05-17
 20:47:08

Mysdag a´la brudar!!

Idag drog brudbilen till Enköping på en tur!
Jag, Elin, Maja, Lea och Ella!!

Vi hann inte mer än äta, äta, äta och äta! ;) Vi började med mjukglass och avslutade med McDonalds!
Däremellan hann vi skratta, fjanta oss, skoja och ha allmänt trevligt.
Har sagt det förr men måste säga det igen, så himla kul att ha funnit en vän som man klaffar så bra ihop med!
Känns som om vi känt varann läääänge! Så skoj! :)



Imorron ska jag bara slappa hemma medans barnen är på skolan/dagis. Skulle behöva ta tag i våran hallgarderob men det orkar jag verkligen inte nu...vill ha Daniel hemma så man kan fixa i lugn och ro.
Appropå fixa så satt jag och skissade på barnens rum idag, hur jag vill ha det och hur det ska bli. Superskoj ska de bli och börja fixa snart, morsan är redo!

Let the renovering av barnrum begin!!


Emelie Hedlund

De är ju för kul att fixa och trixa!! Men nu känner jag mig rätt mättad av de, för stunden iaf ;)


Elin

Ja, det var ju en mycket trevlig och rolig dag! Måste göras om! Tänker ibland på pojkarna på donken och bara ler!



Jag känner samma lika som dig, det känns som vi har känt varandra så länge. Superskoj, med tanke på att vi inte har det ;) Det händer nog inte så många gånger i livet att man träffar en människa och allt bara stämmer...

Frågan är, eftersom jag tror att bilden föreställer oss, vem är du och vem är då jag?? ;)

Kram



PUBLICERAT: 2011-05-19, 08:08:06 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: