2011-05-19
 12:20:09

Nysnaggad!!

Alltså inte jag utan gräsmattan!



Men satan i gatan va det blåste ute... Skrattade när jag såg Ella kämpa sig fram på gräsmattan! :)
Gick hon i motvind var det ett steg fram - två steg tillbaka...stackare!
Liam stod och kollade på från altanen, fegisen, han vikade och gav mig pussar varje gång jag gick förbi!

Så skönt att det är gjort!
Gick in för att laga mat men båda två hann slockna innan potatisen vart klar så de får väl värma sen ;)
Daniel är snart hemma, så himla skönt!! Då ska jag hämta hem Maja från skolan oxå, sen är vi hela härliga familjen hemma! Får se vad vi ska hitta på resten av dagen.

Jag skulle behöva köpa mig en ridhjälm, sen skulle vi behöva handla hem saker till helgens kalas!
Firar ju Liam på söndag redan eftersom Daniel åker och jobbar!
Ska försöka mig på att göra en drak/dinosaurie tårta *hmm* Varför kan man ju fråga sig? Ja, varför inte kontrar jag med då! Har man inte saker att göra så fixar man sig saker att göra...haha!!



Så välkomna på 3 års kalas på söndag för de som vill!
Hör gärna av er så jag vet hur stordinosaurie/drake jag lär göra ;)


Hanna

Vi kan inte komma på söndag, utan jag får fira lillebror när jag kommer den 25e :) Hoppas det är okej! Älskar er <3



PUBLICERAT: 2011-05-19, 14:47:10 | URL: http://hannananana.blogg.se/
Lindaa

Idag blåste de som sjutton ett tag.

Grattis Liam:)



PUBLICERAT: 2011-05-19, 15:43:46 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Elin

Vi kommer gärna förbi en sväng om vi får :) Annars kan vi kanske komma en dag i vecka och gratta 3-åringen! Kram



PUBLICERAT: 2011-05-20, 08:54:06 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: