2011-05-18
 09:33:48

Renovering

Äntligen lyser solen!
Dagarna blir sjukt mycket roligare och enklare när den är här. :)

Idag blir det en lugn dag, vet inte vad vi ska hitta på annars! *hmm*
Skulle vilja åka och fixa lite färg till Majas (blivande) säng och börja beställa lite till hennes rum! Men tyvärr finns ingen tid till det och jag vill helst inte behöva tvinga med mig alla barn, de gillar det inte lika mycket som mig...hehe!
Satt ju som sagt och skissade lite igår på hur rummen skulle bli. Det är inte så mycket som behövs men det lär ju ändå inhandlas och får hem så man kan starta med allt!

- lila färg
- guld färg
- vit färg
- vit utefärg
- grön färg
- blå färg
- gipsskivor
- spackel
- penslar
- matta
- sänghimmel
- tavelramar
- vägg dekorationer



Det är det jag kommer på nu som behövs till barnens rum! :)
Jäklar va skojsigt det ska bli!!

Hoppas min man tycker desamma när vi sa börja inhandla allt, han är ju mer som barnen när det gäller shopping!


Hanna

Det blir något litet till barnen, och sen nå litet till Jocke!! sen lägger jag hellre mer på bröllopsgåvan! :)



PUBLICERAT: 2011-05-18, 09:39:09 | URL: http://hannananana.blogg.se/
Linda

Å vad kul. Vill oxå fixa. Skulle vilja tapetsera alla rum. :)



PUBLICERAT: 2011-05-18, 09:58:23 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: