2011-05-01
 22:22:32

Valborg

Jäklar i min låda så kallt det var! Men ack så trevligt jag hade!

Vi grillade, åt mat, ungarna badade och vi kollade brasa! Görs gärna om men med mer sol och mindre blåst!!
Vart för övrigt kär i Eda, rottisen de hade med sig! Gjorde inte mitt sug efter vovve mindre kan jag säga!!
Vill att 6år ska gå fort nu! ;)

Sen får man ju höra att folk både här och där ska ha bebis och det gör inte en bebis sug mindre heller! Min lilla bebis blir ju 8 månader på lördag! Helt galet!
Vart sjutton tar tiden vägen?
Hon kryper och reser sig mot saker hela tiden....sa till Daniel att jag är verkligen inte förvånad om ungen går till nästa helg! Ha ha! Riktig liten våghals man fått! :)

Även snack om tjejkryssning igen! Satan så skojsigt!
Gillar mitt liv nu...gillar det skarpt!

Allt är perfekt, har inte mycket att klaga på heller!
Underbar känsla!


ufo

<3 din familj är underbar. Kan inte säga annat pöss


Anonym

Älskar dig min fru puss puss puss,


Elin

Japp, kallt men väldigt trevligt!

När jag sa till Erik att ni gillade Eda så sa han: -Så bra då har vi en hundvakt till ;)

Hon kommer troligen vara med oss hela denna vecka så det är bara och bestämma nått så ses vi alla, människor som djur!

Om tjejkryssningen sa Krille: -Ojoj... Hur ska det sluta! Lite avis tror jag allt! HA!!



Kram



PUBLICERAT: 2011-05-02, 09:06:26 | URL: http://leavillemeja.blogg.se/
Linda

Finns säkert jätte mycket fint:) jag är ingen person som tycker om att riva bland saker men är sugen på byxor å kortärmade bodys:)



Hakar gärna på å leker om de går bra:) kram



PUBLICERAT: 2011-05-02, 10:27:44 | URL: http://ljeriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: