2011-01-09
 09:08:14

Svar på fråga! :)

Frida - Mamma till två prinsar ♥ om Förslagslådan!:
Jag gillar också din blogg som den är ! :) Men hm en fråga, ska ni ha fler barn eller ha ha???

SVAR:

Ha ha nu vet jag inte om du hört rykten eller om du frågade bara så där men svaret är, nej vi ska inte ha fler barn! Iallafall inte just nu, vi har sagt att nu får det vara stopp.
Tre troll räcker fint för oss! Man vill ju hinna med alla barn och allt som händer runt omkring de!
Vill ju även hinna med sig själv oxå, vilket kan vara liiiite tight ibland. :)

Men man ska nog inte rista detta i sten heller (om jag ska vara helt ärlig)
Jag kommer ju från en "stor" familj med många syskon, kusiner (som är som syskon) och jag bara älskar när alla vi träffas och umgås! Så jag har ju en riktig förkärlek till det där med mycket liv och rörelse runt mig! (fast man kan ju bli lite matt och trött i skallen oxå)
Så varken jag eller mina närmaste skulle nog inte bli helt chockade om jag en dag börjar "tjata" om fler barn!
Mest Daniel som skulle skrika rakt ut kanske....hehe

Men nej, just nu vill vi ta vara på våra tre vildar och hinna med deras uppväxt! *pust*
Knappt så man hinner med ju, går ju så himla fort! Men shit va skoj det är!!


Frida

Det var den ända frågan som kom upp:) kul med frågår!



PUBLICERAT: 2011-01-09, 12:46:16 | URL: http://feurdas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: